Pages

Subscribe:

9 Nisan 2014 Çarşamba

Sarıgazi Arçelik Servisi bulabilir miyim?

Sarıgazi Arçelik Servisi bulabilir miyim?

Çekmeköy' de Arçelik Servisi pahalımı?

Apartımda Arçelik buz dolabım birden bire arızalandı. Harıl harıl servis arıyorum. Bi yarım saat sonra Arçelik Servisi ni aradım. İşinde uzman bir teknisyen bekliyordum. Yeter be yeter!.

3 yılı geçti Kazasker' de üniversiteyim. Yetkili servis Kayışdağı' ndan yola çıktı, saat bekledikten sonra nihayet bize geldiler. Usta makinemi fişe takıp sıkıntıyı gidermek için çalıştılar. Nihayet bir çözüm buldular. Pek tabi evde tamir edemediklerini ve çamaşır makinesinin teknik servise gitmesi gerektiğini söylediler.

Suadiye Arçelik Servis

Suadiye Arçelik Servis

Hiç böyle yapmazdı, makinem servise gitti ve aynı gün çalışır durumda geldi. Hasanpaşa' da ve çevre semtlerde Arçelik servisleri işlerini bu kadar hızlı yapabilirlermi, inanmayabilirsiniz. Olurda çok paranız yoksa, yetkili servise para yetiremiyorsanız, Üsküdar' da ustalara bozulan aletlerinizi yaptırmaktan çekinmeyin, çokça dikkali olun.

Maltepe Arçelik Servis

Bende olmasam ne yapacaksınız? Araştırın, marka tutkunuyum, araştırır en iyisini alırım. Ben interneti kullanırım adamım. Bazen ürünlerde sıkıntı yaşıyorum. Bir çok zaman ürünlerin hataları olabiliyor, firmalar Arçelik gibi uzun testlerden geçirmeden modellerini vatandaşa verebiliyor ve içinden çıkılamayan sorunlar meydana gelebiliyor. Ben buyum, mağdur olmamak için etraflıca araştırıyorum, olan olduktan sonra sonra ağlayıp sızlanmanın ne anlamı var? Tanıdıklar çok hassas bir işçi olduğumu düşünebilir, tedbirliyim arkadaş. Sizede tavsiyem araştırmadan ürün almamanız.

Araştıyorum sürekli, çok seçici biriyim, internet ortamında benzer ürünleri kullanan erkek yada bayanların fikirlerini almanızda bence çok faydalar bulunmakta. İyice araştırırım. İnternet varsa dert yok. Öyleki ürünlerin bazı sorunları olabiliyor, bazı küçük firmalar Arçelik gibi denemelerden geçirmeden makinelerini piyasaya sürebiliyor ve sıkıntılar çıkabiliyor. Ne bekliyorsunuz, mağdur olmamak için etraflıca hesaplıyorum, bu şekilde hiç sıkıntı yaşamıyorumki? İş yerinde arkadaşlar pinpirikli bir karikatürist olduğumu düşünebilir, her neyse... İnce eleyip sık dokumakta ne sakınca var.

Teşekkür ederim. Bizi takip etmeye devam edin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder